Allereerste reisverslag, - Reisverslag uit Diepenheim, Nederland van Nick Munster - WaarBenJij.nu Allereerste reisverslag, - Reisverslag uit Diepenheim, Nederland van Nick Munster - WaarBenJij.nu

Allereerste reisverslag,

Door: Nick

Blijf op de hoogte en volg Nick

10 Mei 2017 | Nederland, Diepenheim

Hallo!

Mijn naam is Nick van Munster, ik ben 17 jaar en ik ga vanaf 29 mei 5 maanden stage lopen in het prachtige Italië!
Wat moet je daar in hemelsnaam doen voor 5 maand zou je denken?
Nou, ik ga daar stage lopen in voornamelijk het animatieteam, maar ook meedraaien in de Frontoffice.

Eenmaal in Italië vind ik mijn onderkomen in het plaatsje Moniga del Garda.
Moniga del Garda is een plaatsje in de provincie Brescia met nog minder inwoners dan ons pittoreske Diepenheim heeft. Alleen Moniga del Garda word nog net 'ietsje' meer overlopen door toerisme.

Stage ga ik lopen bij "Park Residence Il Gabbiano"
( http://www.residenceilgabbiano.it/nl/ )

Het is nu 10 mei, 19 dagen voordat het grote avontuur gaat beginnen. Van de eerste mensen heb je al afscheid genomen en je komt er toch een beetje achter dat het dan echt gaat gebeuren! Ik heb er onwijs veel zin in, maar 5 maand is ook heel lang, dat vind mijn lieftallige moedertje ook wel.

Ik kijk uit naar de laatste daagjes in Nederland, mijn afscheidsfeestje, laatste wedstrijden en eigenlijk alles. Kwestie van genieten nog, en daarna? Ja nog is 5 maand genieten!

Ik ga proberen om 1 á 2 keer per week een stukje te schrijven. Al weet ik zelf dat dat nog heel lastig gaat worden op sommige momenten. Alvast sorry!

Reisgroetjesss,
Nick

  • 10 Mei 2017 - 12:05

    Henkie:

    Zet em op strijder

  • 10 Mei 2017 - 12:13

    Mariska:

    Het is voor mij zeker lang dat je weg bent,zal je vooral missen om je vrolijkheid en gezellige drukte thuis! Maar wat bij mij het sterkste aanwezig is,is dat ik je dit zo mega gun!!! Wens je dan ook veel werkplezier en leuk dat je deze pagina hebt aangemaakt zodat we je als je tijd hebt kunnen volgen! Luv joe Nick

  • 10 Mei 2017 - 13:18

    Esther:

    Hey Nick, wat leuk deze pagina. We gaan je zeker volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nick

Actief sinds 12 Sept. 2016
Verslag gelezen: 1509
Totaal aantal bezoekers 7659

Voorgaande reizen:

29 Mei 2017 - 30 Oktober 2017

Stage Park Residence Il Gabbiano

Landen bezocht: