Koprollen, Frans Duits & Pasjes wagen - Reisverslag uit Moniga del Garda, Italië van Nick Munster - WaarBenJij.nu Koprollen, Frans Duits & Pasjes wagen - Reisverslag uit Moniga del Garda, Italië van Nick Munster - WaarBenJij.nu

Koprollen, Frans Duits & Pasjes wagen

Door: Nick x

Blijf op de hoogte en volg Nick

01 Juni 2017 | Italië, Moniga del Garda

Buongiorno (zeg: boeondzjorno). Dit weet ik eerlijk gezegd niet omdat ik nu in Italië zit maar door het lieve boekje van Annemarie & Marian. Er word erg dankbaar gebruik van gemaakt!

Overigens betekent buongiorno goededag, en iedere keer als ik het raampje kijk bij de heerlijke arco waar ik nu ook weer topless voor lig zie ik een heerlijke dag.

Maarja zoals jullie allemaal wel weten ben ik niet zo goed in serieuze verhalen schrijven, dus ik vertel maar gewoon de leuke dingen.

Dit is mijn derde dag hier en we hebben met het rebelse clubje, met leden vanuit het hele land al aardig wat dansjes gemaakt (en dan niet de tsji tsji wa, okido).

Ook heb ik besloten om iedere dag mijn koprol te oefenen. Ik heb al vanaf jongs af aan erg moeite met de koprol en 1 van mijn stage doelen is dan ook om die beter onder de knie te krijgen.

En het allerleukste blijft natuurlijk om Italianen "Poar neemn" te laten zeggen, haal ik echt mijn voldoening uit doei

Voor de mensen die zich wel echt afvragen wat ik hier nu eigenlijk doe, zou ik even een korte toelichten geven. Omdat het laagseizoen is en alle koters nog op school zitten hebben we een oudere lichting gasten (erg leuke lichting). Daarom heb ik tot nu ongeveer 2 uurtjes per dag animatie en werk ik van 17:00-23:00 ongeveer in het restaurant in de bediening.

Op een gemiddelde dag spreek je Frans Duits (haha Frans Duits) Engels en Nederlands.

En ja als je dan word ingewerkt door een Italiaan die overigens wel goed Engels kan, kan het gebeuren dat je hem ongeveer 6 keer per dag Nederlands aanspreekt, hij je versuft aankijkt en zegt "not again.."

Voor de rest amuseer ik me hier prima, heb ik iedere dag rond de 30 graden. Kan ik meestal 's middags de hele middag zwemmen. Ben ik wel is een dagje vrij. Maaaaaar, als je werkt, is het wel warm hooor..

Groetjes aan jullie, ik gun jullie ook fraai weer en veel schik met mekander!

Nick

  • 01 Juni 2017 - 16:21

    Opa En Oma:

    Veel plezier en succes, blijven zo mooi op de hoogte!

  • 01 Juni 2017 - 16:52

    Van Je Tantetje:

    Fijn dat de eerste dagen je goed zijn bevallen. We vinden het erg leuk om op deze manier mee te beleven wat je allemaal doet. Groetjes van Esther

  • 01 Juni 2017 - 21:04

    Je Schatje Dion❤️:

    Veel plezier maatje!! Blijf ons op de hoogte houden!

  • 02 Juni 2017 - 00:09

    Oma EnOpa Oet Hengel:

    Hoi Nick!! wie seent blie daj 't noar oenn zin hebt. nog vulle succes en denk d'r an, gin snoepjes............wie zegt noe moar, tot oawer 'n hallef joar

  • 02 Juni 2017 - 15:41

    Gossipgirl:

    Dit is SIP.

    Xoxo gossipgirl

  • 02 Juni 2017 - 15:41

    Gossipgirl:

    Dit is SIP.

    Xoxo gossipgirl

  • 03 Juni 2017 - 17:12

    Max:

    Luie donders die animatieboys hoor ik wel. Je zou eens moeten weetn hoe een stage van een receptionist eruit ziet ;p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nick

Actief sinds 12 Sept. 2016
Verslag gelezen: 952
Totaal aantal bezoekers 7663

Voorgaande reizen:

29 Mei 2017 - 30 Oktober 2017

Stage Park Residence Il Gabbiano

Landen bezocht: