Stage Park Residence Il Gabbiano - Reisverslagen van Nick van Munster - WaarBenJij.nu Stage Park Residence Il Gabbiano - Reisverslagen van Nick van Munster - WaarBenJij.nu
Stage Park Residence Il Gabbiano

Vanuit mijn opleiding (Leisure & Hospitality niv. 4) moeten wij een stageperiode van 20 weken vol maken. Nou heb ik de kans gekregen om dat intern en in het buitenland te doen! Die kans heb ik met beide handen aangepakt en ik ga stage lopen bij Park Residence Il Gabbiano in het prachtige Italië aan het Gardameer!

Via dit profiel hou ik jullie op de hoogte met een beetje onzin, maar voornamelijk met kleine reisverslagjes 1/2 keer per week.

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2017

Kleinverslagje

01 Juni 2017

Koprollen, Frans Duits & Pasjes wagen

10 Mei 2017

Allereerste reisverslag,
Nick

Actief sinds 12 Sept. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7681

Voorgaande reizen:

29 Mei 2017 - 30 Oktober 2017

Stage Park Residence Il Gabbiano

Landen bezocht: